Vaardigheidstrainingen tegengaan identiteitsfraude

Wil je jouw medewerkers Burgerzaken aan in de frontoffice (balie, KCC) en in de backoffice goed opleiden op het gebied van identiteitsfraude? Of wil jij jezelf als frontoffice- of backofficemedewerker goed laten opleiden op het gebied van identiteitsfraude? Schrijf je medewerkers dan nu in bij de opleiding ID- & Adresfraude van de PublieksAcademie of schrijf jezelf in voor de vaardigheidstraining(en) die hoort (horen) bij jouw werkzaamheden en taken en voorkom identiteitsfraude binnen jouw gemeente!

De opleiding op het gebied van identiteitsfraude start voor iedereen met de module Identiteit & identiteitsdocumenten I (M1a), ongeacht of je nu werkzaam bent in de front- of backoffice.

In de driedaagse vaardigheidstraining van Identiteit & identiteitsdocumenten I (M1a) die onderdeel uitmaakt van deze module (naast het afzonderlijk af te leggen theorie-examen) worden de basisvaardigheden aangeleerd op het gebied van technische en tactische profiling en echtheidskenmerken reisdocumenten die jou gaan helpen bij het voorkomen van identiteitsfraude. De rode draad in deze training is: Durf te twijfelen! Bij twijfel als frontofficemedewerker stap je namelijk naar jouw collega die breder en verdiepend is opgeleid op het gebied van identiteitsfraude. Ben je backofficemedewerker? Dan volg je na de M1a-module ook de opvolgende modules: Brondocumenten (M1b) en Identiteit & identiteitsdocumenten II (H3a), zodat jij over meer vaardigheden en kennis beschikt om een twijfelgeval te kunnen beoordelen (zowel de identiteit van de persoon als het reis- en/of brondocument).

Klaar om je te begeven in de wereld van identiteitsfraude en je te verdiepen in de kennis en vaardigheden op het gebied daarvan? Schrijf je dan nuNog geen account? Maak dan eerst een account aan. Advies: wacht niet te lang met de inschrijving, want de trainingen stromen snel vol!

Identiteit & identiteitsdocumenten I (M1a) te KMar Schiphol

  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 6, 20 en 27 maart 2017 te KMar Schiphol (nog 1 plaats beschikbaar!)
  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 10, 24 en 31 maart 2017 te KMar Schiphol (nog 1 plaats beschikbaar!)
  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 2, 9 en 16 mei 2017 te KMar Schiphol (nog 9 plaatsen beschikbaar)
  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 10, 17 en 24 mei 2017 te KMar Schiphol (nog 10 plaatsen beschikbaar)
  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 6, 13 en 20 juni 2017 te KMar Schiphol (nog 8 plaatsen beschikbaar)
  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 14, 21 en 28 juni 2017 te KMar Schiphol (nog 12 plaatsen beschikbaar)

Identiteit & identiteitsdocumenten I (M1a) te KMar Zwolle

  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 4, 11 en 18 april 2017 te KMar Zwolle (nog 11 plaatsen beschikbaar)
  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 4, 11 en 18 mei 2017 te KMar Zwolle (nog 12 plaatsen beschikbaar)
  • M1a Identiteit & identiteitsdocumenten I op 7, 14 en 21 juni 2017 te KMar Zwolle (nog 12 plaatsen beschikbaar)

Wil je als gemeente meerdere medewerkers aanmelden, dan kun je ook eerst contact opnemen met de coördinator van de opleiding ID- & Adresfraude (Cher Perdon) via 079-750 1753 of 06-13279626. De coördinator bespreekt alle mogelijkheden.

Bent je ook (of juist alleen) geïnteresseerd in de modules op het gebied van het tegengaan van adresfraude van de opleiding ID- & Adresfraude? Kijk dan voor meer informatie en inschrijfmogelijkheden op de website

Nieuwsoverzicht