Ocaro

Ocaro helpt organisaties met het realiseren van waardevol klantcontact. Een contact dat beter, leuker en mooier is. Beter in de betekenis van het verbeteren van het (economische) resultaat. Leuker omdat we denken en werken vanuit bezieling. Mooier in de zin van meer klantgerichtheid en authenticiteit. Het zoeken en leggen van de verbinding met jou, met onze omgeving en met elkaar is hierbij een belangrijk uitgangspunt.

Wij bieden trainingen, opleidingen, een e-learning én personeel op het gebied van klantcontact. Lees hieronder meer informatie over wat wij doen en kijk eens op www.ocaro.nl

Trainingen

Ben jij dagelijks bezig met klantcontact en wil je hier meer waarde aan geven? Wij gaan graag samen met jou de uitdaging aan! Door middel van trainingen in vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling helpen we jou.

Erkend Talent

Geef mensen die het lastig hebben op de arbeidsmarkt de kans op in 1 jaar het mooie vak van klantcontact te leren. Deelnemers werken minimaal 20 uur per week en volgen 8 uur per week de erkende mbo3-opleiding in eigen tijd.

Luz

Om nog beter te worden in klantcontact hebben wij een e-learning en coachomgeving ontwikkeld. Deze kan je inzetten op het moment en de manier die bij jou of jouw team past. Wij vinden dat leren ook leuk moet zijn!

Waardevol detacheren

Zijn jullie op zoek naar tijdelijke versterking en verrijking van het team? Op een persoonlijke manier stellen wij graag medewerkers voor met passie voor waardevol klantcontact!

Meer informatie? Of zit u nog met vragen over onze diensten? Neem dan contact met ons op via info@ocaro.nl of bel 0313-654240. Wij komen graag met u in contact!