Vraag aan gemeenten over bezorging reisdocumenten

Biedt jouw gemeente de mogelijkheid aan om een reisdocument te bezorgen bij de inwoner? Of zijn jullie er juist mee gestopt? Dan hebben we een paar korte vragen voor je!

  • Voor welke gemeente werk je?
  • Biedt jouw gemeente de mogelijkheid tot het bezorgen van reisdocumenten aan?
  • Waarom wel?
  • Waarom niet?

 

Wel mogelijkheid tot bezorgen reisdocumenten

  • Sinds wanneer doet jouw gemeente aan het bezorgen van reisdocumenten?
  • Hoeveel inwoners maken gebruik van deze optie?
  • Brengen jullie extra kosten in rekening? Zo ja, hoeveel?
  • Met welke bezorgpartij werken jullie samen?
  • Worden de reisdocumenten ingeklaard bij de gemeente en vervolgens opgehaald door de bezorgdienst of gaan de documenten rechtstreeks naar de bezorgdienst?
  • Hoe zijn de reacties van de afdeling burgerzaken en van inwoners?

Geen mogelijkheid tot bezorgen reisdocumenten

  • Krijgt jouw gemeente vragen van inwoners of bezorging een optie is?
  • Heeft jouw gemeente de optie tot bezorgen voorheen aangeboden maar zijn jullie gestopt? Zo ja, wat waren de voornaamste redenen?

Stuur een mailtje met jouw reactie naar veerlehessels@nvvb.nl

Alvast bedankt! 

 

Nieuwsoverzicht